torebka pikowana KONIK

mandala koń pikówka torebka hand made
torebka koń konik pikówka

mandala koń torebka ręcznie malowana
konik pikówka
Pomysł na torebkę z dużą kieszenią na przodzie, w kontrastowym kolorze, z wymalowanym konikiem, zrodził się w mojej głowie ze zwykłej potrzeby. Ponieważ lubię zmiany, a miałam torebkę po prostu szarą, z naklejonymi na niej kolorowymi tasiemkami, pomyślałam, że wolałabym mieć tam coś innego. Tak wyglądała pierwotnie:


Nie dało się idealnie oderwać tasiemek, więc postanowiłam nakleić na nie dużą kieszeń. Okazało się, że taka wielka kieszeń jest bardzo przydatna. Zapinana na rzep nie wypuści ze swojego brzucha moich kluczyków do auta czy też dokumentów, które muszę mieć pod ręką.
Jeżeli podoba Ci się torebka z wielką kieszenią i chciałabyś sobie taką, lub podobną, zamówić kliknij tutaj i napisz do mnie, z pewnością mogę uszyć torebkę taką, o jakiej marzysz:) Oczywiście kieszeń będzie wówczas przyszyta, a nie doklejona;)