PROMOCJA do każdej zamówionej torebki gratis ETUI NA TELEFON

Ponieważ Mój Wspaniały Mąż postanowił sprawić mi niespodziankę w Dniu Kobiet i kupił mi nowy telefon, bo stary straszył już od dłuższego czasu zbitą szybką, brakiem pamięci i małym ekranem, stanęłam przed okazją, by swój nowy nabytek oprawić w jakiś wyjątkowy futerał. Tym razem nie kupowałam niczego gotowego, a po prostu uszyłam etui samodzielnie. Dopasowałam kolor do swojej torebki i już. Mam teraz zgrabny komplet, z którego bardzo się cieszę, chyba na równi z tym, iż w końcu mam ciut bardziej nowoczesny telefon.

A ponieważ bardzo przyjemnie nosić etui dopasowane do torebki postanowiłam, iż zorganizuję PROMOCJĘ. Do każdej torebki szytej na zamówienie dołączę takie etui, o wartości 28zł, które można będzie rzepem w tej torebce przyczepić, GRATIS.

Chcesz zamówić torebkę z futerałem (od 90zł) albo sam futerał (28zł)? Napisz do mnie jaki kolor Cię interesuje:
wieczorne niebo
usta malowane winem
wiosenna trawa
sierpniowe łany zbóż?
Napisz jaki chcesz mieć namalowany wzór, jaką wielkość potrzebujesz i kliknij tutaj aby zamówić